Op 8 april j.l. vond de 1e door ons georganiseerde huurdersmiddag plaats voor onze bewonerscommissies en contactpersonen. Na de opening werd de aftrap gedaan door Danny Visser, de bestuurder-directeur van Woongroen die een uitleg gaf waarom Woongroen het belangrijk vindt om een goede huurdersbelangenvereniging te hebben.
Daarna werd door een vertegenwoordiger van de Woonbond een presentatie gehouden over het nut en de rechten van een bewonerscommissie.
De middag werd besloten met een gezellig samenzijn met een hapje en een drankje

